Skip to Content

CANCELLATION POLICY FOR A SPOTLESS COLLABORATION


Goede afspraken zorgen voor een vlekkeloze samenwerking. 

Wij streven ernaar om u steeds een optimale service te bieden. Daarom is het belangrijk dat gemaakte afspraken correct worden nageleefd. Wanneer gereserveerde tijdsloten niet worden ingevuld of last-minute geannuleerd worden, brengt dit voor ons extra kosten en organisatorische uitdagingen met zich mee waaronder; 

 (1) verlies van tijd

(2) personeelskosten 

(3) reiskosten 

(4) materiaalkosten 

(5) administratieve kosten 

(6) inkomstenderving

Interieur Reiniging hanteert de volgende annulatievoorwaarden. Houd er rekening mee dat planningswijzigingen buiten de openingsuren niet worden verwerkt. 

Deze zijn van toepassing op afspraken gemaakt via WhatsApp, telefoon, e-mail, of online boekingen. 

  • Tot 3 dagen (72h) voor de afgesproken datum: Kosteloze annulatie.
  • Tot 2 dagen (48h) voor de afgesproken datum: administratieve vergoeding van 30%.
  • Tot 1 dag (24h) voor de afgesproken datum: vergoeding van 60%.
  • Op de dag zelf (< 24h) of bij afwezigheid op het moment van de afspraak (NO SHOW): vergoeding van het volledige bedrag.

We begrijpen dat onvoorziene omstandigheden soms tot een verhindering kunnen leiden. Toch hebben dergelijke situaties altijd financiële gevolgen voor ons bedrijf en andere klanten, die mogelijk graag van het (vrijgekomen) tijdslot gebruik hadden willen maken.